مهران مهری
سلام شبتون بخیر
یه موضوع اینکه بابت تسویه امتیازها برای بنده هم چیزی لحاظ نشده.
و موضوع دیگه در رابطه با تمدید اشتراک که فرمودین 70 درصد تخفیف و 30 درصد بابت پشتیبانی، منظورم این بود که دوره نیاز به تمدید نداشته باشه ولی اگر کسی به پشتیبانی نیازی داشت مبلغی رو بابت همین منظور واریز کنه. و اینکه برای مثال شخصی دوره ای رو دو سال پیش ثبت نام کرده و اون دوره به روز نشده و دوره هم از دسترس خارج شده در حال حاضر برای اینکه الان مجدد ادامه دوره رو داشته باشه باید مجددا مبلغی رو پرداخت کنه. به نظرم این طوری شاید جالب نباشه. البت تصمیم با شماست
ممنون :)
پاسخ :
با تشکر امتیاز لحاظ شد .
سیستم قبلی مشکلاتی داشت در سیستم جدید تلاش کردیم ان را رفع کنیم .
الان اگر دوره ای برگزار کنیم مثلا 2 ماه طول بکشه و پشتیابی اون 1 سال باشع بعداز اتمام دوره رو شمام اتمام پشتیبانی یک ساله شروع میشه . و دوره های قبلی هم که با شروع مجدد این مورد رو اعمال می کنیم . ما نمی تونیم پشتیبانتی رو دائمی کنیم چون ما مثلا یک دوره میذاریم قطعا پشتیبانیش از خود دوره وقت گیر تره ، حالا اگر بخوایم دوره بعدی رو در سایت قرار بدیم دوره قبلی بخاطر وقت گیر بودنش این اجازه رو نمیده و هیچ محصولی هم پشتیبانی دائمی نداره .
قطعا فموده شما درسته . ما تغییراتی انجام دادیم و الان پشت پرده سخت در حال اتغییراتی هستیم که شاید از چشم کاربر پنهان باشه . ولی دوره جدید منتشر کنیم قطعا جوری خواهد بود که هیچ کس نتونه کوچک ترین انتقادی از دوره بگیره