ترموستات هوشمند کنترل و مانیتورینگ دمای محیط با sms

ترموستات هوشمند کنترل و مانیتورینگ دمای محیط با sms

توسط کیت ترموستات هوشمند کنترل دمای محیط با sms میتوان دمای محیط را به وضعیت مطلوب و موردنظر خود رساند. ترموستات(Thermostat)ها تجهیزاتی هستند که برای اندازه گیری و کنترل دمای محیط به کار میروند. ترموستات هوشمندی که طراحی کرده ایم توسط سنسور دمایی که دارد، دمای محیط را اندازه میگیرد و سپس با توجه به رنج دمای ماکزیمم و مینیمم تنظیم شده برای آن، اقدام به روشن یا خاموش کردن اتوماتیک وسایل گرمایشی یا سرمایشی متصل شده به آن میکند.

 

عملکرد ترموستات هوشمند کنترل دمای محیط با sms

  • اگر دمای فعلی محیط کمتر از دمای مینیمم تعیین شده کمتر باشد، وسیله ی گرمایشی مثلا هیتر بصورت اتوماتیک روشن خواهد شد تا دما مجددا افزایش یابد و به رنج مطلوب برگردد.
  • اگر دمای فعلی بیشتر از دمای ماکزیمم تعیین شده باشد، وسیله ی سرمایشی مثلا پنکه بصورت اتوماتیک روشن خواهد شد تا دما کاهش پیدا کند و به رنج مطلوب برگردد.
  • در صورتیکه دما بین دو مقدار مینیمم و ماکزیمم بود(رنج دمایی مطلوب و موردنظر)، هر دو وسیله ی گرمایشی و سرمایشی خاموش نگه داشته می شوند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

 

کاربر میتواند ترموستات طراحی شده را از راه دور توسط sms بصورت کامل کنترل کند و بر نحوه ی عملکرد آن نظارت کاملی داشته باشد. امنیت سیستم بسیار بالاست طوریکه تنها با پیامهای ارسال شده از سوی شماره های ذخیره شده داخل حافظه ی سیستم عمل میکند.

 

از طریق این ترموستات علاوه بر کنترل دما، از راه دور قادر به مشاهده ی مقدار دما و وضعیت سیستم نیز خواهید بود. توسط اپلیکیشن طراحی شده برای مدار، کنترل و نظارت بر عملکرد آن بسیار ساده و لذت بخش شده است.

 

ترموستات هوشمند کنترل دمای محیط با sms چه قابلیتهایی دارد؟

  • کنترل مدار از راه دور در تمامی نقاط تحت پوشش شبکه تلفن همراه
  • پشتیبانی از سیمکارتهای همراه اول و ایرانسل و رایتل
  • مانيتورينگ دماي محيط خانه یا اداره بر روي موبايل و تبلت از راه دور
  • داراي نمايشگر جهت نمایش وضعیت کاری سیستم و پیامهای هشدار
  • قابليت تنظيم رنج دمایی(محدوده های دما) برای سیستم توسط sms
  • دارای دو مد کنترلی اتوماتیک و غیر اتوماتیک یا دستی
  • کنترل روشن یا خاموش بودن وسایل گرمایشی و سرمایشی بصورت اتوماتیک با توجه به تغییرات دمای محیط
  • كنترل دستی سيستم سرمايشی و گرمايشی از راه دور توسط sms
  • ارسال هشدار های تغییر وضعیت دما بصورت پیامک برای کاربر
  • ارسال پیامکهای فیدبک نشاندهنده ی اجرای صحیح دستورات ارسال شده برای سیستم
  • مجهز به سنسور دمای دیجیتال در محدوده دمایی 55- الی 125 درجه سانتیگراد با دقت یک دهم(0.1) درجه
  • قابلیت اتصال سنسور دمای ضد آب و سیم دار
  • مجهز به 2 خروجی مجزا با قابلیت کنترل توسط پیامک
  • به حافظه سپردن تنظیمات رنج رمایی و همچنین وضعیت خروجی ها
  • دارای سوکت جهت پروگرم کردن میکروکنترلر روی برد و همچنین جهت دیباگینگ سیستم
  • کنترل سیستم با روش تایپ و ارسال دستورات کنترلی یا کنترل با استفاده از اپلیکیشن
  • ارایه رایگان اپلیکیشن اندریدی برای تسهیل کار با دستگاه

 

قابلیتهای آپدیت پروژه

  • ایزولاسیون بخش خروجیهای مدار جهت جلوگیری از ایجاد نویز
  • قابلیت تعریف و تغییر شماره ی کاربر master بدون تغییر و ویرایش سورس کد
  • قابلیت ریست کلی مدار بدون ویرایش سورس کد
  • تغییر فوت پرینت رگولاتور سوئیچینگ جهت لحیمکاری بهتر آن روی برد
  • بهبود عملکرد سورس کد مدار
  • رفع باگهای اپلیکیشن سیستم

 

محتوای پروژه

  • شماتیک مدار به صورت PDF و فایل خام آلتیوم
  • سورس کد آردوینوی مدار
  • PCB مدار(فایل xps)
  • PCB مدار(فایل آلتیوم)
  • اپلیکیشن مدار
  • پی دی اف راهنمای PCB
  • لیست قطعات مدار

 

توضیحاتی در خصوص کیت ترموستات هوشمند کنترل دمای محیط با sms

  • طراحی کیت

در این کیت برای تامین تغذیه ی مدارهای دیجیتال از رگولاتور سوئیچینگ استفاده شده است. استفاده از رگولاتور سوئیچینگ نسبت به رگولاتورهای خطی باعث شده راندمان مدار به طرز چشمگیری افزایش بیابد و عملکرد مدار در مواقعی که جریان مصرفی زیادی مورد نیاز است بهبود پیدا کند. روی برد جک آداپتور تعبیه شده که کاربر به سادگی میتواند برد را توسط آداپتور تغذیه کند.

 

بخش تغذیه طوری طراحی شده که نویزهای بیرونی یا محیطی کمترین تاثیر را روی سیستم و عملکردش دارند. همچنین مدار در برابر نویزهای داخلی نیز بهینه شده است. در طراحی مدار از خازنهای جبران ساز فرکانسی که اهمیت زیادی دارند استفاده شده است. بخش سخت افزار مربوط به وسایل خروجی نیز طوری طراحی شده که بر روی عملکرد مدارات دیجیتال تاثیری ندارد و فعال کردن خروجیها جریان اضافی از سیستم اصلی نمیکشد و عملکرد سیستم را مختل نمیکند.

 

برای هر خروجی مدار یک LED نشاندهنده ی فعال(روشن) یا غیرفعال(خاموش) بودن آن خروجی در نظر گرفته شده است که عملکرد بخش خروجی ملموس تر شود.

 

  • اپلیکیشن سیستم ترموستات هوشمند

برای سیستم خود یک اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی طراحی کرده ایم طوریکه با استفاده از آن به سادگی و بدون نیاز به تایپ smsهای دستوری و بدون نیاز به حفظ کردن دستورات، میتوان روی ترموستات هوشمند طراحی شده مدیریت و کنترل کاملی داشت.

 

با استفاده از اپلیکیشنی که طراحی نموده ایم دیگر نیازی به ترجمه کردن پیام ارسال شده از سوی سیستم نیست، زیرا اپلیکیشن بصورت اتوماتیک پیام دریافتی را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و نتیجه را به شکلی گرافیکی و زیبا، برای کاربر به نمایش میگذارد.

 

همچنین اپلیکیشن طراحی شده کاملا قابل شخصی سازی می باشد. یعنی میتوان فرمانهای ارسالی و همچنین نام کلیدهای تعبیه شده در اپ را به دلخواه تغییر داد. صفحه ی ورود به تنظیمات مربوط به شخصی سازی و تغییر کدهای دستور را توسط پسورد محافظت کرده ایم که امنیت دستورات کنترلی حفظ شود و دسترسی به آنها محدود شود.

 

  • امنیت سیستم

هر چند با استفاده از اپلیکیشن سیستم، رویت دستورات پیامکی برای دیگران ممکن نیست اما با این وجود سیستم را طوری طراحی کرده ایم که تنها به پیامکهای ارسالی از طرف شماره تلفهای تعریف شده برای سیستم پاسخ میدهد و پیامکهای ارسالی از طرف دیگر شماره ها را حتی در صورت صحیح بودن کد ارسالی، نادیده میگیرد.

 

  • قابلیت فیدبک سیستم

ترتیبی داده ایم که از طرف ترموستات طراحی شده، علاوه بر پیامهای هشدار تغییر وضعیت دمایی، برای درخواستهای ارسال شده از سوی کاربر برای سیستم، یک sms فیدبک برای کاربر ارسال شود. فرض کنید یک sms دستوری برای سیستم خود ارسال کرده اید. این sms ممکن است توسط سیستم دریافت شود ولی به هر دلیلی سیستم عمل خواسته شده را انجام ندهد.

 

در صورتیکه sms فیدبکی تعریف نشده باشد نمیتوانیم از اجرا شدن یا نشدن دستور خود مطمئن باشیم. به همین دلیل هر دستور کاربر برای سیستم یک sms فیدبک دارد که از طرف سیستم برای کاربر ارسال می شود و به کاربر اعلام میکند آیا دستور وی اجرا شده است یا خیر. همچنین ترتیبی داده ایم که توسط این sms فیدبک وضعیت اپلیکیشن نیز آپدیت شود.

 

  • مدهای کاری ترموستات هوشمند

سیستم دارای دو مد اتوماتیک و غیر اتوماتیک یا دستی می باشد که کاربر میتواند یکی از این دو مد را متناسب با نیاز خود انتخاب کند. در مد اتوماتیک، سیستم با توجه به مقدار دمای فعلی محیط و همچنین رنج دمایی تنظیم شده، وسایل گرمایشی و سرمایشی را کنترل میکند. در مد غیر اتوماتیک، کاربر میتواند وسایل گرمایشی و سرمایشی را بدون توجه به مقدار دمای محیط، بصورت دستی و توسط sms کنترل کند.

 

  • حافظه ی سیستم مانیتورینگ دمای محیط

ترتیبی داده ایم که اطلاعات مربوط به رنج دمایی سیستم(یعنی مقادیر مینیمم و ماکزیمم دما) در حافظه ی دائمی ذخیره شود که در نتیجه با خاموش شدن مدار و قطع شدن تغذیه ی آن، این اطلاعات پاک نخواهد شد و نیازی به تنظیم مجدد آن نیست. همچنین وضعیت خروجیهای مدار هم در حافظه ی دائمی سیستم ذخیره می شود و با قطع برق تغییر نمیکند طوریکه سیستم پس از روشن شدن مجدد سیستم، خروجیها به آخرین وضعیتی که در آن قرار داشتند برمیگردند.

 

  • دیگر امکانات سیستم کنترل اتوماتیک دمای محیط

ترتیبی داده ایم که کاربر بتواند علاوه بر کنترل وسایل گرمایشی و سرمایشی، قادر باشد دو وسیله ی مجزای دیگر را نیز به سیستم متصل کند و آنها را از راه دور بصورت مستقل توسط sms کنترل کند.

 

سیستم دارای نمایشگر می باشد که در حالت عادی مقدار دمای فعلی محیط و همچنین رنج دمایی سیستم را نمایش میدهد و در صورت تغییر وضعیت دما یا تغییر وضعیت خروجیهای سیستم، هشدار آن روی نمایشگر نشان داده می شود.

 

مداری که طراحی کرده ایم را میتوان از راه دور و از هر نقطه ای توسط sms به صورت کامل کنترل کرد. با خارج شدن دما از رنجهای تعریف شده و در نتیجه تغییر وضعیت سیستم، پیام هشدار آن بصورت sms برای کاربر ارسال می شود و به این ترتیب کاربر از وضعیت سیستم باخبر می شود.

 

تصاویری از محیط اپلیکیشن ترموستات هوشمند

کنترل و مانیتورینگ دمای محیط توسط sms-ترموستات هوشمند

تصاویری از محیط اپلیکیشن ترموستات هوشمند

 

فیلم تست ترموستات هوشمند کنترل دمای محیط با sms


برای این مطلب ۷۱ دیدگاه ثبت شده است

احمدرضا

درود عرض ادب و ارادت ممنون بابت پرژه خوبتون ساختمش یتغیر هم بخاطراینکه میخواستم از هیتر برقی استفاده کنم دادم و رله ۳۰آمپر گذاشتم اگه میشد کاربر بیشتری اضافه کرد خیلی بهتر بود تحلیل کد هم بسیار مفید ممنون

پاسخ
1402/11/10
احمدرضا

درود عرض ادب و ارادت خدمت دوستان عزیز سرزمین الکترونیک، اگر امکانش باشه توضیحاتی راجع به سخت افزار مدار و اینکه کار بر متوجه بشه کاربرد هربخش بچصورت هست خیلی بهتره چون سایت شما آموزشی هست و هدف خریدار آموختن و یادگیری برنانه نویسی و عملکرد مدار هست وگرنه اگه قرار باشه که فقط کار مونتاژ و کپی انجام بدیم داخل اینترنت فراوان هست، ممنون از سایت خوبتون و زحماتی کشیدید انشالله روز به روز شاهد پیشرفت باشیم

آمانج عبداله زاده : سلام وقت بخیر
داخل سایت دوره های طراحی سخت افزاری و برنامه نویسی ارائه شده که کاربر با گذروندن این دوره ها یکبار و برای همیشه بر مبحث طراحی و برنامه نویسی اکثر بردهای کاربردی تسلط پیدا خواهد کرد.
با تشکر

احمدرضا خدام : لطف کردید مهندس سپاس

پاسخ
1401/11/23
علیرضا

سلام این پروژه رو میشه با sim800L قرمز رنگ راه اندازی کرد یا نه

آمانج عبداله زاده : سلام. با تامین ولتاژ 4.2 ولت بله

پاسخ
1401/11/15
محمد

سلام نحوه اضافه نمودن مستر دوم به چه شکل هست ؟

پاسخ
1400/12/06
علی

با سلام مهندس امکان ارسال مجدد لینک داخل ایمیل هست چون لینک پاک شده

کامران محمودزاده : سلام وقت بخیر ،در حال فعال سازی بخش دانلود مجدد هستیم کمی تامل بفرمایید حل میشه

پاسخ
1400/06/19
رامین

با سلام خدمت استاد عبداله زادهببخشید این سیم جامپر به کدام پایه میکروکنترلر تو برد وصل میشه و برای ریست باید به کجا بزنیم ممنون از پاسخگویی خوبتان به سوالات

آمانج عبداله زاده : با سلام. خواهش میکنم
جامپر به پین D3 و led به پین D4.
برای انجام ریست این جامپر باید به gnd وصل بشه

پاسخ
1399/09/20
رضا

سلام دوست عزیز همین ابتدای کار خدمت تون عرض شود که :اول :  از زحمات ممنون دوم : لطفا بفرمایید محل قرار گرفتن خازن ها و مقاومت ها و …. به ترتیب شماره آنها رو از کجا باید متوجه شویم . فایل pdf  راهنما فاقد شماره قطعات میباشد.سوم : بهتر نبود مشخصات کامل قطعات را ذکر میفرمودید تا موقع خرید به مشکل برنخوریم . (مثلا رگولاتور lm2576 ده مدل است و یا sim800 l دو سه مدل است و یا … )لطفا اگر اطلاعات کامل تری موجود است ارسال بفرمایید .موفق و سلامت باشید

آمانج عبداله زاده : با سلام. خواهش میکنم
فایل آلتیوم قرار داده شده شامل کلیه ی اطلاعات موردنیاز جهت مونتاژ و ساخت می باشد و از روی مدل سه بعدی برد، قطعات کامل مشخص هستند

پاسخ
1399/09/11
مهدی بدون امتیاز

سلام
فایلی که توی پوشه preview هست رو با چه نرم افزاری باید اجرا کنم و سوال دیگم اینه که فایل سه بعدی مدار کدومه؟

آمانج عبداله زاده : با سلام
همچین پوشه ای داخل فایلها نداریم. این پوشه بعد باز کردن pcb توسط آلتیوم ایجاد میشه. مدار رو به صورت سه بعدی در آلتیوم مشاهده کنید

پاسخ
1398/06/10
مهشید بدون امتیاز

با سلام مجدد
ببخشید خواستم بدونم امکان استفاده از SIM900 به جای SIM800 در این پروژه وجود داره؟
با تشکر

آمانج عبداله زاده : با سلام
بله توسط سیمهای جامپر میتوان sim900 را هم به برد وصل کرد، البته با اعمال تغذیه ی مناسب sim900

پاسخ
1398/06/01
مهشید بدون امتیاز

سلام در نورد اینکه تو توضیحات بالا فرودید سیستم نسبت به نویز خیلی ایمن هست میشه بفرمایید به چه صورت این امر محقق شده؟

آمانج عبداله زاده : با سلام
با استفاده از نوع قطعات استفاده شده، طراحی مداری و ایزولاسیونهای لحاظ شده

پاسخ
1398/06/01
مهشید بدون امتیاز

سلام ببخشید در مورد نحوه پروگرام کردن میکرو با توجه به اینکه بوتلودر آردوینو داره دیگه لازم نیست از برد آردوینو استفاده بشه؟ در مورد نحوه پروگرام کردن ممنون میشم توضیح بفرمایید.

آمانج عبداله زاده : با سلام
آموزش کامل پروگرم کردن در سایت بیان شده است. کلمه ی بوتلودر را سرچ کنید تا آموزشها نمایش داده شوند

پاسخ
1398/05/13
مهشید بدون امتیاز

من این پروژه رو خریداری کردم پسووردش چی هست؟

آمانج عبداله زاده : پسورد کلیه ی فایلها wle.ir می باشد

پاسخ
1398/05/10
اسماعیل بدون امتیاز

چه ماژولی بجای sim800l پیشنهاد میکنید ؟ چون اصلا پیدا نشد
نوع c یا …یا حتی
sim900
لطفا یه نمونه که بدون دردسر جایگزین کنیم معرفی کنید با تشکر

آمانج عبداله زاده : تغدیه ی همگی باید به صورت اکسترنال تامین بشه. از sim800l با برد قرمز استفاده بشه

پاسخ
1398/04/15
اسماعیل بدون امتیاز

و lm2576 دارای چه پسوندی باشد چون هم خروجی 5 ولت دارد و نمونه دیگر 12 ولت

آمانج عبداله زاده : 5 ولت

پاسخ
1398/04/14
اسماعیل بدون امتیاز

با سلام
ماژول ‘sim800l
پیدا نکردم به جای آ ن چه ماژولی پیشنهاد میکنید ؟
و یه نمونه از این ماژول هست برد قرمز دارد آیا بهش میخود ؟
با تشکر

آمانج عبداله زاده : با سلام
تغذیه ی ماژول قرمز 4 ولته. باید به صورت اکسترنال تامین بشه توسط ماژولهای کاهنده ی ولتاژ

پاسخ
1398/04/14
مصطفی بدون امتیاز

سلام رمز setting اپلیکیشن چیه؟

آمانج عبداله زاده : سلام. 12345

پاسخ
1398/04/01
علی بدون امتیاز

سلام .میتونی همین پروژه را با LCD3310nokia و ماژول دماsht11 طراحی و برنامه نویسی کنید .هزینه اش هم مشکلی نیست

آمانج عبداله زاده : با سلام
جزئیات برای شما ایمیل شد

پاسخ
1398/02/14
علی بدون امتیاز

سلام.لطفا فایل آموزش سورس کد و لیست sms های مدار رو برام بفرست

آمانج عبداله زاده : سورس کد آموزش ندارد و دستورات رو با مشاهده سورس کد یا اپلیکیشن میتونید متوجه بشید

پاسخ
1398/02/08
علی بدون امتیاز

در فایل other قسمت lib شامل چه مواردی است

آمانج عبداله زاده : کتابخونه هایی که باید در پوشه ی library کپی بشن

پاسخ
1398/02/08
علی بدون امتیاز

سلام.فایلother با چه نرم افزاری باز میشه

آمانج عبداله زاده : با سلام
لیست قطعات با اکسل

پاسخ
1398/02/08
علی بدون امتیاز

سلام .از چه زبانی برای برنامه نویسی استفاده کرده اید

آمانج عبداله زاده : با سلام
زبان c در محیط آردوینو

پاسخ
1398/02/07
عباس بدون امتیاز

سلام
من ورژن 2 این پروژه ترموستات را دانلود کردم
ولی هیچ قسمتی جهت وارد کردن شماره موبایل سیم کارت روی برد ندارد
و امکان شخصی سازی نرم افزار که در پروژه ذکر شده نیز وجود ندارد
لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون

آمانج عبداله زاده : با سلام
به بخش setting مراجعه کنید(رمز پیش فرض ورود:12345)
کلیه ی تنظیمات در این بخش قرار دارد

پاسخ
1398/01/14
امران بدون امتیاز

محمد جوانی هستم ایمیل : ***

آمانج عبداله زاده : با سلام.
مجددا ارسال شد

پاسخ
1398/01/08
محمد بدون امتیاز

سلام
ممنون از پروژه خوب تان
امکان داره فایل b4a اپلیکیشن رو به ایمیلم بفرستید؟

آمانج عبداله زاده : با سلام. تشکر
متاسفانه سورس اندروید ارائه نمی شود

پاسخ
1397/11/20
محمد بدون امتیاز

سلام مهندس من این پروژه رو خرید کردم اما نتونستم دانلودش کنم لطف میکنید لینک دانلود رو به ایمیل بنده بفرستید؟ ممنون میشم

آمانج عبداله زاده : با سلام
فایل مجددا برای شما ایمیل شد

پاسخ
1397/11/19
مهدی بدون امتیاز

سلام بر دوستان و اقای مهندس . سوال داشتم
ترتیب وصل پایه های رگولاتور تغذیه چجوریه روی مدار چاپی؟چون 5 پایه هست رگولاتور

آمانج عبداله زاده : سلام وقت بخیر
پایه ی اول و سوم و پنجم عقب و دو پایه ی دوم و چهارم جلو قرار میگیرن. این فوت پرینت رو جهت لحیمکاری ساده تر و بهتر رگولاتور طراحی کردیم چون در حالت عادی پایه های رگولاتور خیلی به هم نزدیک هستن

پاسخ
1397/10/29
محمدحسین بدون امتیاز

سلام ببخشید من مدار رو کامل بستم ولی روی ال سیدی مینویسه سیستم در حال اماده سازیه و وارد مرحله بعد نمیشه

آمانج عبداله زاده : با سلام
از به شبکه کانکت شدن ماژول gsm مطمئن بشید

پاسخ
1397/10/18
محمود بدون امتیاز

مقادیر الان تنظیم شده مهندس . فقط تو ارسال و دریافت اس ام اس مشکل دارم .به محض ران شدن سیستم برد پیام میده که محتوا پشتیبانی نمیشود . و میخوام خروجی هارو فعال کنم ارور فیلور مسیج میده . ترموستات خودش بخوبی کار میکنه و رله هارو قطع و وصل میکنه ولی پیام هایی ک میفرسته برای من میاد محتوا پشتیبانی نمیشود

آمانج عبداله زاده : تغییراتی که در کامنت قبلی بیان کردم اعمال بشه

پاسخ
1397/09/22
محمود بدون امتیاز

با سلام
1 .من یکبار طبق اموزشتون اون چهار خط رو پروگرم کردم رو میکرو . بار دوم هم اون چهار خط رو حدف کردم و دوباره پروگرم.ولی زمان راه اندازی همون مقدار 255 هستش برای مین و ماکس..
2 . به محض راه اندازی سیستم پیام میفرسته که محتوی پشتیبانی نمیشود
3 . خروجی هارو از ظریق اپ فعال میکنم ارور میده فیلور مسیج فککنم

آمانج عبداله زاده : با سلام
در صورتیکه مقادیر تنظیم نمیشن یعنی حافظه به صورت درست برنامه ریزی نمیشه
کد زیر رو بعد از خطوط 467 اضافه کنید.
gsm_board.write("AT+CSMP=17,167,0,0\r\n");
delay(1000);

پاسخ
1397/09/20
محمود بدون امتیاز

شما دو جا عنوان کردین که دو خط از کد باید در اولین پروگرم باشن و دفعات بعدی خیر… مثلا من میخام یک مدت بازه ی دمای من بین 30 تا 35 باشه.بار اول این مقدار رو بزنم .بعد این چهار خط حدف میشن دوباره پروگرم میکنم.اگر بخوام چند ماه بعد بازه دما رو تغییر بدم مثلا بشه 20 تا 25 دوباره باید اون چهار خط رو بزارم مقدار تغییر بدم بعد پروگرم.دوباره حذف کنم باز پروگزم ؟؟
مگه نمیشه تو برنامه ای که ظراحی کردین بازه رو تغییر بدیم ؟؟؟ یعنی برای تغییر بازه هر دفعه باید این مراحل تکرار بشه ؟؟؟
2 اینکه شما یک قسمت شمارتون رو بدون صفر اولیه و قسمت های بعدی با صفر شماره هاتون رو گزاشتین . ما هم به همین صورت انجام بدین ؟؟
شرمنده زیاد سوال میپرسم
ممنون میشم راهنمایی کنین

آمانج عبداله زاده : 1. توسط اپ میتوان این کار را انجام داد
2. به همان صورتیکه ما شماره ها را وارد کردیم عمل کنید

پاسخ
1397/09/20
محمود بدون امتیاز

بی زحمت کتابخانه های مورد نیاز رو به جیمیل من بفرستین

آمانج عبداله زاده : ارسال شد

پاسخ
1397/09/20
محمود بدون امتیاز

ببخشید تغدیه مدار چند ولت چند امپر باید باشه ؟؟

آمانج عبداله زاده : 9 ولت 3 آمپر

پاسخ
1397/09/20
محمود بدون امتیاز

مهندس فایل xps ایراد داره اجرا نمیشه . جسارتا pdf رو بفرستین به ایمیلم.یا همون xps اصلاح شده رو .. ممنونم

آمانج عبداله زاده : فایل به ایمیل شما ارسال شد

پاسخ
1397/09/11
محمد بدون امتیاز

امکانش هست در اپدیت بعدی اضافه کنید؟

آمانج عبداله زاده : بله حتما

پاسخ
1397/07/24
محمد بدون امتیاز

امکان اختصاص دادن شماره از طریق نرم افزار هست؟

آمانج عبداله زاده : خیر

پاسخ
1397/07/24
حمزه بدون امتیاز

عالی بود

آمانج عبداله زاده : تشکر

پاسخ
1396/10/05
برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
  • مبلغ آموزش
    ۱۱۴,۰۰۰ تومان
  • نویسنده :
    آمانج عبداله زاده
  • تعداد بازدید :
    ۶۷,۹۴۱ نفر
  • تاریخ آپدیت :
    ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
  • شاخه تخصص :
    آموزش
×
به سبد خرید اضافه شد
×
به سبد خرید اضافه شد